Læs Gustav Piekut's anbefaling af Klaverskolen Gradus

Anbefaling af Klaverskolen Gradus fra en tidligere elev: "Gradus er en musikuddannelse for helt unge pianister på et højt internationalt niveau. Undervisningen ved Martin Lysholm Jepsen er ikke bare professionel og grundig, men også dybt inspirerende og gennemføres med en helt særlig forståelse for den enkelte elevs potentiale, behov og personlighed.

Det, der dog får Gradus til at hæve sig et niveau over lignende institutioner, er det enorme personlige engagement der investeres i at forberede eleverne til optrædener i og uden for Danmark. Man lærer således ikke bare at forbedre sine instrumentale færdigheder, men får også muligheden for at udvikle ens musikalske og kunstneriske horisont langt ud over det sædvanlige. Disse kendsgerninger kan også ses på Gradus’ imponerende resultater i de seneste år.

Det er derfor betingelsesløst og med fuld overbevisning, at jeg anbefaler Gradus som det bedste sted i landet for en seriøs og passioneret uddannelse for helt unge pianister." - Gustav Piekut, prisvindende pianist http://www.gustavpiekut.com/da/