Lørdagsskole d. 9. december 2023 på DJM/Gradus Junior College i Aarhus

Gradus Junior College og Det Jyske Musikkoservatorium har igen fornøjelsen af at invitere unge klaverspillere i alderen 8-21 år fra hele landet til at deltage i vores Lørdagsskole. Lørdagsskolen er en unik mulighed for at møde andre, der deler samme passion for klassisk klaverspil. Der er mulighed for at få en gratis lektion hos Søren Rastogi eller Martin Lysholm Jepsen.

Kurset vil finde sted fra ca. kl. 11-16 og vil kulminere i en uformel koncert med alle deltagerne. Lærere og forældre er velkomne til både kurset og koncerten. For at tilmelde sig bedes man kontakte sin egen klaverlærer og sende tilmeldingen med navn, alder og repertoire til martinlysholm@hotmail.com. Tilmeldingsfristen er den 1. december, gerne før.