Mesterkurser d. 31/10 og 13/11 - åbent for tilmelding nu

Den 13. November inviterer Klaverskolen Gradus andre unge klaverspillere med til Lørdagsskole på Det Jyske Musikkonservatorium.

Her kan man lytte til og møde andre der brænder for klassisk klaverspil, og man kan få en gratis lektion hos Søren Rastogi eller Martin Lysholm, som begge underviser ved konservatoriet. Kurset afsluttes med en uformel koncert for forældre og bekendte. Dette lille kursus er et samarbejde om talentudvikling med DJM og foregår på Konservatoriet. Tilmelding via martinlysholm@hotmail.com senest d 5. november. Men inden da har vi mesterkursus med den meget anerkendte professor Markus Schirmer, der er professor i Graz, Østrig. Kurset finder sted på DJM lørdag d 30. oktober til mandag d. 1. november og kan overværes af alle interesserede. Der vil være en kursusplan at læse her, når vi er tættere på begivenheden.