Gustav Piekut, tidligere Gradus elev, vinder pris i stor musikfestival

4. oktober 2021

Den forhenværende Graduselev, Gustav Piekut har vundet 3. pris i den prestigefyldte musikfestival i Bad Kissingen, Tyskland, ”Kissinger Sommer KlavierOlymp.”

”Jeg er meget beæret over og en smule overvældet over at komme på listen af tidligere prisvindere, som inkluderer mange musikere, jeg virkelig ser op til og har stor respekt for. Det har været meget inspirerende at komme her og spille en solorecital og lytte til de andre pianister, og jeg har lært meget de sidste dage,” udtaler Gustav Piekut, som tidligere har studeret på Klaverskolen Gradus.

Stort tillykke til Gustav og tak til organisationen bag Kissinger Sommer KlavierOlymp for et yderst en velorganiseret begivenhed med en fantastisk atmosfære!

Læs mere om Gustav Piekut her og vores særlige talentlinje på Klaverskolen Gradus, det fondsstøttede Gradus Junior College, her.