Kirkekoncert var en stor succes

Søndag den 23. april spillede fire elever fra Gradus Juniors College koncert i Timotheuskirken i Valby.

Flere af pianisterne har allerede skabt sig et navn med priser i både danske og internationale konkurrencer, og til koncerten spillede de et omfattede et smukt og varieret repertoire, der spændte fra Bach til moderne musik.

Publikum i Timotheuskirken nød en stor koncertoplevelse og deres opbakning og begejstring ved musikken kunne tydeligt mærkes. - Fra Gradus Junior College skal der lyde et stort tak til alle, der deltog og hjalp med at gøre denne begivenhed til en succes. Vi ser frem til flere lignende koncerter i fremtiden, hvor vi kan fortsætte med at støtte disse unge musikalske talenter og endnu flere folk med interesse for den klassiske musik store, musikalske oplevelser, udtaler Martin Lysholm Jepsen, lærer og grundlægger af Gradus Junior College og Klaverskolen Gradus.