Gradus Junior College elever optrådte til talentkoncert i København

Lørdag den 30. september optrådte elever fra Gradus Junior College til en velbesøgt talentkoncert på Det Kongelige Danske Musikkonsvatorium i København. Det var et højt, musikalsk niveau der blev præsteret hele vejen rundt og et entusiastisk publikum, der mødte de mange unge talenter, da der blev afholdt en fælles talentkoncert på DKDM i København. Her optrådte Gradus Junior College elever sammen med andre unge talentfulde musikere i form af Juniorerne fra Det Kongelige Danske Musikkonservatorium.

- Stort tak til de mange unge talenter for flotte præstationer og til Christian Kliber for at tage initiativet til koncerten samt min gode kollega Bella Zapolski og Emil Gryesten fra DKDM, som alle sammen hjalp til at skabe de perfekte rammer for en ambitiøst og for mange meget inspirerende koncert, siger lærer og grundlægger af Gradus Junior College Martin Lysholm Jepsen, og fortsætter: - Det er en rigtig god idé at lade de unge Juniorer fra DKDM mødes med vores elever fra Gradus Junior College på denne måde. Til koncerten spillede Gradus Junior College eleverne Emil Dalgaard, Emil Nabe-Nielsen, Aurora Snefrid Darvann Hermann samt Jason Lee Riks Jacobsen. Flere af eleverne har allerede gjort sig bemærket med toppriser ved flere konkurrenter i ind- og udland.