Gradus-elever vinder tre toppriser til Steinway Festival 2022

Der blev uddelt flere toppriser til Gradus-elever til årets Steinway Festival, hvor 29 unge klavertalenter var samlet fra hele landet.

Niveauet havde nået nye højder til Steinway Festival 2022, hvor fem elever fra Gradus Junior College deltog. Det endte med tre toppriser til hhv. Sophus Elmark, der vandt 1. prisen i B-gruppen, Emil Dalgaard, der vandt 2. prisen i samme gruppe samt Aurora Dervann Hermann, som vandt 3. pris i A-gruppen. Derudover deltog Theodora Colding Qvist og Agnes Gaub Pedersen i hhv. gruppe A og gruppe C. Gradus Junior College takker for en fantastisk festival og ønsker alle prisvindere stort tillykke med de flotte præstationer samt alle deltagerne for den imponerende indsats. Derudover skal der lyde et tak til klaverfirmaet Juhl-Sørensen for et flot og meget motiverende arrangement og for de rammende og hjertelige ord om den kære Elsebeth Brodersen, som vi savner og ærer - ikke mindst på sådan en dag. Endelig skal der lyde en stor tak til Marie Rørbech, der gjorde det så fint som konferencier.