Gradus-elever vinder flere priser til Music Without Limits 2023

Til den internationale konkurrence for pianister, "Music without limits 2023" i Druskininkai, Litauen, endte det med i alt fire priser til elever fra Klaverskolen Gradus.

Cirka 80 forskellige musikere fra 10 forskellige lande deltog, da den internationale musikkonkurrence "Music without Limits" blev afholdt i Druskininkai, Litauen, fra den 14. til 23. august. Følgende priser blev uddelt til følgende Gradus-elever: - Grand Prix til Emil Nabe-Nielsen, 15 år (kategori C) - 1. pris til Sophus Elmark (kategori C)

- 1. pris til Emil Dalgaard, 15 år (kategori C) - 2. pris til Aurora Darvann-Hermann, 12 år (kategori B) En stor oplevelse med masser af musik, et højt niveau og inspirerende masterclasses og koncerter, som også er del af festivalen. Dertil muligheder for afslapning i sanatorier og aqua parks i byen Druskininkai, der er kendt for sine fremragende wellnessfaciliteter. Tusind tak til alle deltagerne for en fremragende indsats og for arrangørerne for et meget vellykket arrangement.