Flere priser til Gradus Junior College elever til Northern Lights Piano Festival

Det blev til en regular prisregn til elever fra Gradus Junior College, hvor i alt otte elever fik toppriser i den internationale konkurrence. Yderligere fire elever fra Gradus Junior College har opnået toppriser til Northern Lights Piano Festival: denne gang var det Aleksander Roman, Sophus Elmark, Emil Nabe-Nielsen og Emil Dalgaard, der vandt priser i kategorien Performance Class G. Konkret blev det til guld til Sophus Elmark og Emil Nabe-Nielsen og sølv til Emil Dalgaard. - Et stort tillykke herfra til alle eleverne, der gjorde meget flot figur i en konkurrence med et højt niveau. En meget værdifuld anerkendelse at tage med for de fire talentfulde musikere, og Gradus Junior College vil sige tak for en meget velorganiseret og professionel klaverkonkurrence, som vi ser frem til at vende tilbage til, udtaler Martin Lysholm Jepsen.