EPTA og Klaverskolen Gradus præsenterer ALEKSANDRA  ZVIRBLYTÉ –MASTERCLASS

EPTA indbyder i samarbejde med Klaverskolen GRADUS til klaverkursus med den litauiske pianist ALEKSANDRA ZVIRBLYTÉ, professor ved Musikakademiet i Vilnius.

Lørdag 5. december 2015 kl 12-18, Århus Musikskole, Vester alle 3

Søndag 6. december 2015, kl 13-18.30, Brofogedvej 10, Kbh NV

Hun er uddannet ved Vilnius Konservatorium og Moskva Konservatorium og har en omfattende karriere som solist. Hun har uddannet adskillige internationale prisvindere og er meget efterspurgt for sin inspirerende og intensive undervisning af unge pianister i alle aldre.

Kurset henvender sig således til børn og unge på talentlinie, MGK, eller konservatorieniveau. Og selvfølgelig til klaverpædagoger og andre klaverinteresserede, der har lyst til at overvære undervisningen.

Med sig har Aleksandra en af sine begavede elever, Elzè Feorcovaité på 14 år- hun vil give os en minikoncert i forbindelse med masterclassen.

Aleksandra Zvirblyté har flere gange før med stor succes givet kurser i Danmark – ved EPTAs Internationale Klaveruge, på GRADUS samt i 2010 på Konservatoriet i Aalborg og på Det Jyske Musikkonservatorium.

Tilbud om aktiv deltagelse henvender sig til klaverstuderende på konservatorier, MGK og talentlinjeniveau.

Lektioner på 45 minutter: 450 kr – medlemmer af EPTA og Gradus 400 kr.

Lektion af 30 min 300 kr. – medlemmer af EPTA og Gradus 250 kr.

Tilhørere pr. dag 200 kr – medlemmer af EPTA og GRADUS: 150 kr.

Tilmelding senest 10. november til EPTA: mlj@epta.dk – tel: 26214488