Kom til mesterkursus med den anerkendte pianist og pædagog, Marina Pliassova d. 23. november

Gradus Junior College inviterer i samarbejde med Det Jyske Musikkonservatorium alle interesserede til at overvære mesterkursus og lecture med den fremragende russisk/norske pianist og pædagog, Marina Pliassova.

Hun leder til dagligt talentskolen ved det anerkendte Barratt Due Institut i Oslo. Hendes elever har vundet en lang række priser ved store konkurrencer og hun anses for én af nordens mest dedikerede og succesfulde klaverpædagoger. Hun giver masterclasses og lectures over det meste af verden og nu er turen altså kommet til Aarhus. Her vil Marina Pliassova undervise børn og unge fra 7 til 20-årsalderen og hun vil fortælle om sin metode, der kombinerer skandinavisk musik og mentalitet med den store russiske klavertradition. Kurset foregår I lokale 222 på Musikkonservatoriet. Lørdag d 23. november fra kl 10- 17.00 og søndag med lecture kl 11-13.00 og undervisning fra 13.30- 15.00. Der er stadig ledige pladser for aktiv deltagelse. Deltagelse er gratis- deadline senest lørdag d 16. november til undertegnede via martinlysholm@hotmail.com Studerende, lærere og andre interesserede kan frit høre på. Vi håber at mange af jer vil gribe denne chance og få ny inspiration og viden af denne enestående kapacitet. Plan for kurset vil kunne ses på www.klaverskolen-gradus.com fra d 19. nov. Næste lørdagsskole med Søren Rastogi og undertegnede finder sted på konservatoriet lørdag d 14. december. Tilmelding senest 6. december til martinlysholm@hotmail.com. På gensyn!