Gradus inviterer til nytårskoncert på tirsdag 8. januar kl 19:30 i Egå

Kom til nytårskoncert med pianisterne Toma Ciocan-Sas og Jens Jakob Kjær Hansen.

Toma Ciocan-Sas er 18 år og studerer på Gradus Junior College og Kolding Musikskoles MGK. Han har vundet flere priser for sit klaverspil.

Han vil spille det koncertprogram, som han skal spille til den forestående optagelsesprøve på Det Jydske Musikkonservatorium. Toma spiller værker af Bach, Beethoven, Chopin og Rachmaninov.

Jens Jakob Kjær Hansen er 29 år og var elev af Martin Lysholm Jepsen på Klaverskolen Gradus fra han var 13- 19 år gammel. Han blev derpå uddannet ved Det Kongelige Danske Musikkonservatorium i København i 2012 og har studeret hos Søren Rastogi og den tyske klaverprofessor, Konrad Elser i Lübeck. Senere tog han en uddannelse som journalist og arbejder i dag inden for mediebranchen ved siden af sit virke som selvstændig pianist.

På Jens Jakob Kjær Hansens program står musik af den armenske komponist Aram Khachaturian.

Klaverskolen Gradus bryder på et glas og en snack efter koncerten, som finder sted hos Juhl-Sørensen på Muslingevej 40 kl. 19:30.

Gratis entré.