Åbningskoncerten Gradus Junior College tiltrak fuldt hus!

Kammermusiksalen på Det Jyske Musikkonservatorium var fyldt op med koncertgængere, da Gradus Junior College i november holdt talentskolens åbningskoncert.

Her spillede flere elever fra Gradus Junior College og Klaverskolen Gradus: Rune Leicht Lund, Ilinca Cutoi-Toft, Toma Ciocan-Sas, Emil Gryesten Jensen, Gustav Piekut og Elisabeth Colding Sivertsen. Klaverskolen Gradus' elever har gennem tiden vundet over 100 præmier sammenlagt i konkurrencer i ind- og udland.

Med de mange optrædende pianister forenedes flere generationer af Gradus elever til den festlige koncert, som sluttede af med Lumbyes berømte Champagne Gallop for tolv-hændigt klaver.

Alle pianister ydede på den måde hver deres flotte bidrag til at markere den nye milepæl i Gradus historie: åbningen af den fondsstøttede talentskole, Gradus Junior College.

Tak til alle pianisterne for deres flotte indsats og for alle dem, som mødte op til koncerten og var med til at gøre denne aften til noget helt særligt.